Wednesday, January 14, 2009

*touching MV*

found this video while browsing you tube.
super touching MV... 好多女孩子看完流泪的MV

the chinese version sang by 徐婕儿 <<没有你的每一天>>



managed to find the translation of the OS of the girl and the guy in the ending part

Girl:今天, 我們分手了,希望我能夠幸福, 能夠找到比你更好的人。
你也像其他的男人一樣, 忘了說過的一切。
說實話, 我不希望你能夠幸福,我擔心你能找到比我更漂亮的女孩子,幸福的過日子,
那你就會真的把我忘記的,我是那麼的難過, 心如刀絞,
我想我愛你愛的太深了

guy in the ending:有一個我深愛著的女人,雖然我不能和她在一起。但是... 我仍然深愛著她.

touching right...

No comments: